jueves, 15 de enero de 2015

El Nadal
Aquest nadal ha sigut molt divertit i m'ha agradat molt. L'he passat amb la meva família i amb les meves amigues. 
La nit de nadal l'he passat a casa dels meus avis, amb tota la família. I em menjat marisc, com cada any. Hem obert els regals del Pare Noel, hem cagat el tió i em fet l'amic invisible. El dia de Sant Esteve també l'he passat amb la meva família, i hem menjat canelons. El dia de fi d'any l'he passat a casa dels meus avis, amb la família. Hem menjat marisc i també el raïm. A casa dels meus avis és tradició menjar un plat de llenties després del raïm, així tenim sort en el nou any. 
El dia 5 vaig anar a la cavalcada amb les meves amigues, i m'ho vaig passar molt bé. El dia 6 vam obrir els regals dels reis. Es veu que m'he portat molt bé, perquè m'han portat molts regals. Vaig anar a dinar amb la família i vaig acabar d'obrir tots els regals.

No hay comentarios:

Publicar un comentario